De vraag die ons vaak wordt gesteld: ‘waarom zou een bedrijf als Eureka, gespecialiseerd in het leveren en installeren van eigen toegangscontrolesystemen, service bieden aan apparatuur van andere fabrikanten?’ en ‘hoe gaat dat in zijn werk?’. In dit artikel geven we antwoord op die vragen en leggen we de beweegredenen achter deze beslissing uit.
Door ons te richten op serviceverlening aan toegangscontrolesystemen van derden, erkennen we de diversiteit en complexiteit van moderne beveiligingsbehoeften.
Het verlenen van service aan toegangscontrolesystemen van derden is een besluit dat voortkomt uit begrip voor de marktdynamiek en de behoeften van onze klanten. Een van de speerpunten die we bij Eureka AS prioriteren is de klantgerichtheid in combinatie met een hele goede service. In sommige gevallen verhuizen klanten waardoor ze onze service mee willen verhuizen. Dit is gelukkig mogelijk door onze landelijke dekking en snelle werkwijze.
Ook kan het zijn dat bedrijven al zijn geplaatst en geïnstalleerd door andere leveranciers. Dit kan leiden tot een situatie waarin zij behoefte hebben aan service en ondersteuning van hoge kwaliteit die de leverancier niet kan bieden. En daar bieden wij juist uitkomst.
We zien deze situatie niet als een barrière, maar als een kans om onze expertise en service toegankelijk te maken voor een breder publiek. Onze beslissing om service te bieden aan systemen van derden is ingegeven door een paar kernprincipes:
Eureka Access Solutions specialiseert zich niet alleen in de plaatsing van toegangscontrole-oplossingen maar ook in het onderhouden hiervan. We bieden service en onderhoud aan in verschillende vormen.
Allereerst hebben we service-abonnementen op maat, waarbij je kan kiezen uit drie soorten abonnementen; het standaard abonnement, het ‘volgende werkdag’ abonnement en het ’24/7 service’ abonnement.
Verder hebben we ook een onderhoudsabonnement waarbij onze monteurs regelmatig preventief onderhoud uitvoeren aan uw systemen. En als laatste hebben we een 24/7 storingsdienst in het geval van problemen of storingen.
Eureka onderscheidt zich door niet alleen service en onderhoud te bieden aan eigen systemen, maar ook aan systemen die door een derde partij zijn geplaatst.
Zoals je inmiddels hebt gelezen, is het verlenen van service aan toegangscontrolesystemen van derden een proces dat is toegespitst op maatwerk en flexibiliteit. Ieder systeem is immers anders. We begrijpen dat de onderhoudsbehoeften van deze systemen uniek is.
Wanneer een klant contact opneemt voor service, doorlopen we daarom de volgende stappen:
Het is ons doel om ervoor te zorgen dat alle toegangscontrolesystemen efficiënt en betrouwbaar functioneren zodat iedereen zich veilig voelt en zodat apparatuur een lange(re) levensduur heeft.
Benieuwd naar de mogelijkheden? Neem direct contact op voor een vrijblijvend kennismakingsgesprek met een van onze adviseurs. We zijn benieuwd naar jullie verhaal.