MENU

Verleent Eureka ook service bij toegangssystemen van derden?

In de hedendaagse wereld van beveiliging en toegangsbeheer speelt flexibiliteit een sleutelrol. Bij Eureka begrijpen we dat elk bedrijf unieke behoeften heeft en dat daar bestaande systemen bij horen, die niet altijd afkomstig zijn van onze eigen productlijn.

Maar ook die systemen hebben periodiek onderhoud nodig om optimaal te blijven presteren. Daarom strekken onze diensten zich uit tot ver voorbij de grenzen van onze eigen apparatuur. Ja, je leest het goed: Eureka verleent ook service bij toegangscontrolesystemen van derden.
Maar ook die systemen hebben periodiek onderhoud nodig om optimaal te blijven presteren. Daarom strekken onze diensten zich uit tot ver voorbij de grenzen van onze eigen apparatuur. Ja, je leest het goed: Eureka verleent ook service bij toegangscontrolesystemen van derden.

De vraag die ons vaak wordt gesteld: ‘waarom zou een bedrijf als Eureka, gespecialiseerd in het leveren en installeren van eigen toegangscontrolesystemen, service bieden aan apparatuur van andere fabrikanten?’ en ‘hoe gaat dat in zijn werk?’. In dit artikel geven we antwoord op die vragen en leggen we de beweegredenen achter deze beslissing uit.

Door ons te richten op serviceverlening aan toegangscontrolesystemen van derden, erkennen we de diversiteit en complexiteit van moderne beveiligingsbehoeften.

 

Waarom verleent Eureka service bij toegangscontrolesystemen van derden?

Het verlenen van service aan toegangscontrolesystemen van derden is een besluit dat voortkomt uit begrip voor de marktdynamiek en de behoeften van onze klanten. Een van de speerpunten die we bij Eureka AS prioriteren is de klantgerichtheid in combinatie met een hele goede service. In sommige gevallen verhuizen klanten waardoor ze onze service mee willen verhuizen. Dit is gelukkig mogelijk door onze landelijke dekking en snelle werkwijze.

Ook kan het zijn dat bedrijven al zijn geplaatst en geïnstalleerd door andere leveranciers. Dit kan leiden tot een situatie waarin zij behoefte hebben aan service en ondersteuning van hoge kwaliteit die de leverancier niet kan bieden. En daar bieden wij juist uitkomst.

We zien deze situatie niet als een barrière, maar als een kans om onze expertise en service toegankelijk te maken voor een breder publiek. Onze beslissing om service te bieden aan systemen van derden is ingegeven door een paar kernprincipes:

  1. Toegankelijkheid van kwaliteitsservice: we geloven dat elke organisatie toegang moet hebben tot hoogwaardige service, ongeacht de leverancier en installateur van toegangscontrolesystemen. Zo kunnen bedrijven die ons later pas ontdekken ook rekenen op onze kwaliteit.
  1. Versterking en inzicht in de markt: het werken met verschillende systemen vergroot onze kennis en kan bijdragen aan de optimalisatie van onze eigen systemen.
  1. Flexibiliteit en klantgerichtheid: we zetten ons in voor klantgerichtheid. Door flexibel te zijn in onze serviceverlening, tonen we onze bereidheid om aan specifieke behoeften van iedere klant te voldoen, ongeacht waar ze de aankoop hebben gedaan. We willen gewoon het beste voor ieder – dus ook jouw – bedrijf.
eureka-access-solutions-preventief-onderhoud-2
Service & Onderhoud

Service en onderhoud bij Eureka-AS

Eureka Access Solutions specialiseert zich niet alleen in de plaatsing van toegangscontrole-oplossingen maar ook in het onderhouden hiervan. We bieden service en onderhoud aan in verschillende vormen.

Allereerst hebben we service-abonnementen op maat, waarbij je kan kiezen uit drie soorten abonnementen; het standaard abonnement, het ‘volgende werkdag’ abonnement en het ’24/7 service’ abonnement.

Verder hebben we ook een onderhoudsabonnement waarbij onze monteurs regelmatig preventief onderhoud uitvoeren aan uw systemen. En als laatste hebben we een 24/7 storingsdienst in het geval van problemen of storingen.

Eureka onderscheidt zich door niet alleen service en onderhoud te bieden aan eigen systemen, maar ook aan systemen die door een derde partij zijn geplaatst.

Hoe gaat dit in zijn werk?

Zoals je inmiddels hebt gelezen, is het verlenen van service aan toegangscontrolesystemen van derden een proces dat is toegespitst op maatwerk en flexibiliteit. Ieder systeem is immers anders. We begrijpen dat de onderhoudsbehoeften van deze systemen uniek is.

Wanneer een klant contact opneemt voor service, doorlopen we daarom de volgende stappen:

  1. Nulmeting: we beginnen met een evaluatie van het bestaande systeem, dit noemen we een nulmeting. Dit houdt in dat we een inspectie van de fysieke staat doen en een beoordeling van de gebruikersintensiteit doen. Ook omgevingsfactoren (of het toegangscontrolesysteem bijvoorbeeld in de buitenlucht staat) worden meegenomen.
  1. Behoefteanalyse: op basis van deze evaluatie voeren we een analyse uit van de onderhouds- en servicebehoeften van het systeem. Dit helpt om een duidelijk beeld te krijgen van wat er nodig is om het systeem optimaal te laten functioneren. De gebruikersintensiteit uit stap 1 heeft hierin een belangrijk aandeel. Hoe vaker het systeem wordt gebruikt, hoe vaker het onderhoud nodig heeft.
  1. Serviceabonnement op maat: de uitkomst van de bovenstaande stappen leidt tot een serviceabonnement op maat. Dit kan variëren van ons Basic Serviceabonnement tot meer gespecialiseerde pakketten zoals Respons Volgende Werkdag en Avond- en Weekendservice pakketten.
  1. Onderhoud gaat van start: als alles in spreekwoordelijke kannen en kruiken is, plannen we het eerste onderhoud in. Daarna zal er periodiek onderhouden worden volgens het serviceabonnement.

Het is ons doel om ervoor te zorgen dat alle toegangscontrolesystemen efficiënt en betrouwbaar functioneren zodat iedereen zich veilig voelt en zodat apparatuur een lange(re) levensduur heeft.

Benieuwd naar de mogelijkheden? Neem direct contact op voor een vrijblijvend kennismakingsgesprek met een van onze adviseurs. We zijn benieuwd naar jullie verhaal.

Artikelen over tourniquets

Kennisbank - Service & Onderhoud - Hoe werkt een service abonnement van Eureka
Ontdek meer
Kennisbank - Service & Onderhoud - Hebben de system van Eureka AS garantie
Ontdek meer
Kennisbank - Service & Onderhoud - Waarom is preventief onderhoud belangrijk
Ontdek meer
Kennisbank - Service & Onderhoud - Hoe werkt een service abonnement van Eureka
Ontdek meer
Kennisbank - Service & Onderhoud - Hebben de system van Eureka AS garantie
Ontdek meer
Kennisbank - Service & Onderhoud - Waarom is preventief onderhoud belangrijk
Ontdek meer
Sluit
SLUITEN
SLUITEN