In dit artikel gaan we dieper in op ons garantiebeleid voor onze toegangscontrolesystemen. We bespreken wat de garantie inhoudt, hoe je deze kunt verlengen en onder welke voorwaarden de garantie van toepassing is.
Bij Eureka zijn we trots op de kwaliteit van onze producten en diensten. Onze garantie is een weerspiegeling van ons vertrouwen in de betrouwbaarheid van onze systemen en onze toewijding aan klanttevredenheid.
Ontdek hoe onze garantie ervoor zorgt dat jij, collega’s en natuurlijk bezoekers jarenlang kunnen vertrouwen op onze systemen.
De garantie van Eureka op toegangscontrolesystemen is een essentieel onderdeel van onze passie voor kwaliteit en klanttevredenheid. Onze standaard garantieperiode is twaalf maanden, waarin wij de goede werking van onze geleverde apparatuur garanderen. Maar het stopt daar niet. Onze klanten zijn namelijk op zoek zijn naar langdurige zekerheid en betrouwbaarheid. Daarom bieden we de mogelijkheid om de garantieperiode uit te breiden tot maximaal 36 maanden door het afsluiten van een serviceabonnement bij de aanschaf van een toegangscontrolesysteem.
Tijdens de garantieperiode nemen wij de kosten voor alle reparaties die voortvloeien uit normaal gebruik op ons. Dit houdt onder andere in dat wij de reparatiekosten, inclusief eventuele demontage- en/of montagekosten, voor onze rekening nemen. Deze garantievergoeding verzekert je ervan dat je niet met onvoorziene kosten komt te zitten en dat het systeem altijd optimaal zal functioneren.
Eureka Access Solutions specialiseert zich niet alleen in de plaatsing van toegangscontrole-oplossingen maar ook in het onderhouden hiervan. We bieden service en onderhoud aan in verschillende vormen.
Allereerst hebben we service-abonnementen op maat, waarbij je kan kiezen uit drie soorten abonnementen; het standaard abonnement, het ‘volgende werkdag’ abonnement en het ’24/7 service’ abonnement.
Verder hebben we ook een onderhoudsabonnement waarbij onze monteurs regelmatig preventief onderhoud uitvoeren aan uw systemen. En als laatste hebben we een 24/7 storingsdienst in het geval van problemen of storingen.
Eureka onderscheidt zich door niet alleen service en onderhoud te bieden aan eigen systemen, maar ook aan systemen die door een derde partij zijn geplaatst.
Zoals bij de meeste garanties zijn er wel bepaalde voorwaarden. Onze garantie vervalt bij:
Daarnaast zijn er logischerwijs externe factoren zoals plotseling optredende weersomstandigheden, calamiteiten zoals explosies, brand en natuurrampen en kortsluitingen die veroorzaakt worden door externe oorzaken, die niet onder de garantie vallen. Ook het onderhouden van de systemen of oplossen van storingen door derden zonder toestemming van Eureka kan leiden tot het vervallen van de garantie.
Bij Eureka Access Solutions hechten we veel waarde aan kwalitatief onderhoud, daarom worden onze systemen uitsluitend door onszelf of erkende partners onderhouden. Dit is nodig om jou de kwaliteit te kunnen garanderen die we beloven.
Ben je benieuwd naar de mogelijkheden voor jouw bedrijf? Of heb je nog wat onbeantwoorde vragen over de garantie? Neem direct contact met ons op per telefoon of plan een vrijblijvend kennismakingsgesprek in met een van onze collega’s.