Ons doel is om jou als lezer te informeren, zodat je na het lezen een doordachte beslissing kunt nemen over jullie eigen (toekomstige) toegangscontrolesystemen. Of je nu verantwoordelijk bent voor de beveiliging van een of jullie eigen locatie, of je hebt een totaal andere rol op kantoor, dit artikel zal je helpen inzien waarom onderhoud belangrijk is en dat een abonnementsmodel nog niet zo’n gek idee is.
Een serviceabonnement is niets meer dan een overeenkomst tussen een klant en dienstverlener waarbij laatstgenoemde preventief onderhoud uitvoert en ondersteuning biedt voor systemen of producten. De hoeveelheid preventief onderhoud is afhankelijk van de intensiteit van de producten en de weersomstandigheden. Het concept van een serviceabonnement is ontstaan om een continu niveau van zorg en onderhoud te garanderen, wat essentieel is voor de betrouwbaarheid en levensduur van complexe systemen zoals die voor toegangscontrole.
In de kern draait een serviceabonnement om één ding: preventie. Voorkomen is beter dan genezen, ook in de wereld van toegangscontrolesystemen. Dit houdt in dat er periodieke controles en onderhoudswerkzaamheden worden uitgevoerd om eventuele problemen vroegtijdig op te sporen en deze te verhelpen voor het te laat is. Het doel is om de systemen efficiënt te laten draaien en daarmee onverwachte storingen en hoge kosten te voorkomen.
Naast preventief onderhoud bevat een serviceabonnement vaak ook reactieve ondersteuning, zoals in onze 24/7 storingsdienst waarbij monteurs binnen enkele uren op de stoep staan om problemen op te lossen.
Met een serviceabonnement abonneer je jezelf dus eigenlijk op gemoedsrust. Je weet dat een ander je systemen in de gaten houdt en bijspringt als er plotseling wat mee aan de hand is.
Eureka Access Solutions specialiseert zich niet alleen in de plaatsing van toegangscontrole-oplossingen maar ook in het onderhouden hiervan. We bieden service en onderhoud aan in verschillende vormen.
Allereerst hebben we service-abonnementen op maat, waarbij je kan kiezen uit drie soorten abonnementen; het standaard abonnement, het ‘volgende werkdag’ abonnement en het ’24/7 service’ abonnement.
Verder hebben we ook een onderhoudsabonnement waarbij onze monteurs regelmatig preventief onderhoud uitvoeren aan uw systemen. En als laatste hebben we een 24/7 storingsdienst in het geval van problemen of storingen.
Eureka onderscheidt zich door niet alleen service en onderhoud te bieden aan eigen systemen, maar ook aan systemen die door een derde partij zijn geplaatst.
Bij Eureka is het serviceabonnement een van de belangrijkste onderdelen van onze dienstverlening. Onze aanpak is gericht op het bieden van flexibele en op maat gemaakte serviceabonnementen, afgestemd op de specifieke behoeften van elke klant. Hieronder een paar belangrijke punten waardoor duidelijk wordt hoe onze serviceabonnementen in elkaar zitten.
Onze serviceabonnementen variëren van ‘basis’ tot uitgebreide dekkingen. Dit bevat altijd preventief onderhoud, maar kan uitgebreid worden met een 24/7 storingsdienst, esthetisch reinigen en gespecialiseerde avond- en weekendhulp. Elk abonnement is ontworpen om de continuïteit en betrouwbaarheid van jullie toegangscontrolesystemen te waarborgen.
Centraal in alle serviceabonnementen staat het preventieve onderhoud. We plannen regelmatig een bezoek in om de systemen te controleren en direct te onderhouden, zodat jullie niet snel voor verrassingen komen te staan. ‘Nooit’ hoor je ons niet zeggen, het blijft immers technologie en storingen zijn niet met 100% zekerheid uit te sluiten. Door preventief onderhoud kunnen we wel een goede stap in die richting doen.
In geval van storingen staat ons team klaar om snel en efficiënt te reageren, mits je het juiste serviceabonnement hebt gekozen dat daarbij past. Kies je bijvoorbeeld voor het basis abonnement? Dan reageren we binnen 5 werkdagen. Wie voor de 24/7 storingsdienst kiest, heeft binnen 1 uur een monteur op de stoep staan.
Service is iets wat na verloop van tijd aangepast kan en soms moet worden. Kies je er bijvoorbeeld voor om ook ’s nachts en in het weekend operationeel te worden met je bedrijf? Dan kan het serviceabonnement opgeschaald worden. Zo evalueren we ieder jaar met onze klanten of het serviceniveau nog past bij de onderneming en haar doelstellingen.
Zoals je hebt gelezen, is investeren in een serviceabonnement investeren in zekerheid en gemoedsrust. Met onze abonnementen kies je zelf de intensiteit, afhankelijk van de behoeften.
Ben je geïnteresseerd? Of wil je gewoon meer informatie over onze serviceabonnementen? Neem dan direct contact op met een van onze adviseurs, we vertellen je er graag vrijblijvend meer over.